:(

publicerat i Inredning;
Igår på kvällen blev det en sväng till F 12, där var de lite roligare människor än förra gångenjag var där...
Jag mådde inte så bra i min förkylning så det var inte jätte roligt att ta de lungt,
jag ville ju köra röj :)
Idag vaknade jag 14.00 hade fått massor med sms under natten/ morgonen plus att mobilen ringt den ligger i min säng brevid mitt huvud med ljudet på högsta och jag hörde ingenting snacka om att  ja sov gott..
Idag mår jag inte bra allls så jag ska ligga hemma i soffan och dricka te..
Imorgon väntar jobb kommer aldrig orka om jag mår som idag.

Undrar om jag orkar dra mig ner till ica? en godis påse skulle inte sitta fel...

Hyra en film kanske ??

Jag som vill gå på bio också, sommaren med Göran kanske?





Pussss


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maria:

Nu har jag en veckans blogg tävling i min blogg! Om du vill ha mer information om tävling gå in på http://marrajjaa.blogg.se och under kategorin veckans blogg! :)

2:a kommentar, skriven , av Helen M. Häger:

Du måste bara se Sommaren med Göran :D!!

Jag och Sanna var på den i torsdags och den var helt underbar du kommer verkligen garva. Det är din humor totalt :) KRAM

Kommentera inlägget här :