Hott

publicerat i Inredning;
Djurgården - Hammarby spelas på söndag,  Om det inte blir någon resa så får de bli fotboll....
Vilket underbart väder det har varit idag, jag har tyvärr inte haft någon möjlighet att vara ute något :(



Lite shopping på H&M hann jag med iaf....
Ledig imorgon ska kolla på vädert nu åhh hoppas de blir fint imorgon...
Idag är det ju onsdag det btyder  ju party dag för carro men idag finns inte energin så det blir  badkaret istället..

Ska försöka att hinna med att ladda min ipod  med underbar musik :)

Imorgon väntar en fullspäckad dag...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Hello !

Åh, tack roligt att du gillade min nya design : )

Skorna satt jättebra ! Jag tycker storlekarna är normala .. jag är en 35/36 .. beställde 36, och dom är aningen stora, men jag kan ändå använda dom. Så normala storlekar skulle jag säga : )

Kommentera inlägget här :