En dag runt om i Stan

publicerat i Inredning;
Idag känner jag mig äntligen piggare, har varit runt hela stan idag känns de som :)
Började på söder där jag köpte en klänning från fröken söt, åhh så jag tyckte om deras klänningar finns en till som jag jätte gärna vill ha,




sedan gled vi ner till gamla stan där köpte vi mjukglass min smälte direkt och rann över mina kläder nice ;)


Efter gamla stan åkte jag hem till kära fältan och sprang runt och letade ett par speciella ljusstakar jag söker, fältan gav inga resultat så jag begav mig till sturegallerian, där råkade jag se en super snygg vinter jacka som jag bara måste ha de fanns bara två kvar...

Hann springa in på Mathilde också köpte en sak där ni får se sen om jag kan hitta de man måste ha till, då blir det mycket finare:)

Efter sture sprang jag till nk och letade där älskar jag deras bruka butik ,e nästan bara därför jag orkar ta mig dit..



Sen blev de  iaf matshopping nu har jag gjort pasta med kantareller mums :)

Kommentera inlägget här :