Lägenhets tankar..

publicerat i Inredning;
Sitter och kolar runt på lägenheter, jag vill bo i en gammal lägenhet med trä golv, det är ett måste..
Titta på inredning är bland det roligaste jag vet, kan gå runt i timmar i en butik eller sitta vid datorn och kolla
..

Jag tycker jätte mycket om den romantiska stilen, vill ha mycket blommor både levande och på mönster,
 I färger så tycker jag mycket om vitt rosa lila och brunt jag älskar egentligen färger
och skulle kunna ha hur mycket som helst men försöker begränsa mig till att ha regnbågens alla färger på tex brickor , koppar servetter m.m

skulle kunna lägga upp hur mycket bilder som helst men ni för nöja er med några..  Ikväll lägger jag bara upp på dukningar jag gillar









ne nu orkar ja inte mer go natt..
puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maoulin:

Sikken söt blogg! =)

Kommentera inlägget här :