mys hemma

publicerat i Inredning;
Sådär ja ledig idag var underbart att sova ut, idag har jag en sån här dag när typ halva sverige ringer och messar mig de satte igång vid nio imorse... Synd bara att jag ville sova till minst 12..
Idag går jag runt och myser i min lägenhet, jag tycker om att vara hemma och pyssla för mig själv, snart ska jag iväg och tvätta, ska försöka hinna med att göra lite matlådor också, i eftermiddag ska jag färga håret på cissi skulle klippa henne också men tror ja glömde saxen i gävle:( 
Cissi ska gå ifrån rå blond till ljusbrun hoppas hon inte bangar i sista sekund tror faktiskt hon aldrig har varit brunett..
Sen kanske det blir allsång på skansen ikväll har inte riktigt betsämt är ju sånt tråkigt väder så idag vill man bara mysa:)

cissi hade lagt ut bilder från helgen jag var ju så trött så ser verkligen jätte trött ut på alla bilder också..







hahah men vi hade sjukt roligt

Kommentera inlägget här :