Sushi Hemkörning?

publicerat i Inredning;
ojojojo  kom precis innan för dörren jag är helt sluut efter idag, en massage skulle sitta otroligt fint just nu.
Har precis varit hos cissi på söder vi hade jätte mysigt med god mat och beck tittande, jag älskar att göra mysiga saker på vardagar då känns de liksom som att det är helg mitt i veckan..
Hade fått lite post nu när jag kom hem, de ska tydligen finnas en Sushi bar här på östermalm som har fri hemkörning, de lät ju hur bra som helst hahah jag som bara behöver ta trappan ner så har jag sushi, men tycker att de låter bra så det kommer jag nog garanterat att å prova :)



Sov så gott alla vänner imorgon är jag ledig men har sjukt mycket att göra....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lila:

önskar det fanns sushi hemkörning där jag bor :(

2:a kommentar, skriven , av Lila:

önskar det fanns sushi hemkörning där jag bor :)

Kommentera inlägget här :