Balkong mys

publicerat i Inredning;

Idag känns det som sommar igen... Jag orkar inte vara i solen mer nu får hösten komma..

Igår blev det utgång, fotbollen var ju bland den tråkigaste matchen..
Utgån på cafet och village, hahah träffade väldigt blandat med folk, hahah sen var vi även poliser ett tag...

Hahahah de roligaste var en kille som kom fram och vi orkade inte typ prata och vara sociala och han står kvar i typ 10- 15  min och ingen av oss säger ett ord bra typ kollar lite på varandra, altså hahahahahahah, jag ville bara skratta rätt ut....

Idag är jag jätte trött och grannarna har borrat hela morgonen, men jag försöker mysa lite på balkongen, kanske orkar tvätta lite senare :)



Höres

pusss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cissi:

Hahaha klockren kille. Polis Cissi och Carro i farten ;)

Kommentera inlägget här :