måndag ?

publicerat i Inredning;

Sorry  för välrdens sämsta uppdateringar, har inte varit hemma en sekund nästan dom senaste dagarna, har haft aldeles för mycket att göra,
Såg precis att de är djurgården - Brynäs på lördag åhh vad jag skulle vilja gå... Men är det roligt att gå på elitserie  hockey i stockholm ?????

Här var vii cheerleaders på brynäs hemma matcher, saknar den tiden.

Pia när sjutton flyttar du hit ?? Det har gått aldeles för lång tid sen vi sågs....

Ne nu ska jag försöka krypa till kojs...

pusssssss mina vänner

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av piamaria:

hej caroline, jag åker till sthlm i helgen tror jag. SES?

2:a kommentar, skriven , av IGEN:

jusste min mobil har lagt av så har det numret jag haft förut, typ 0702898595. caall mee! kram

Kommentera inlägget här :