En underbar helg :)

publicerat i Inredning;

Har inte hunnit uppdatera något denna helgen...

Helgen har iaf varit underbar, igår fick jag ett extra jobb:) så nu blir de inte så mycket ledigt på ett tag iaf sen får ja se hur ja lägger upp de...
Vädret har varit strålande, idag satt vi på solstolar på strandvägen vid vattnet i typ 3 timmar, underbart var det...

Igår hittade vi make up stores outlet på drottninggatan av en slump det var hur billigt som helst, ja älskar ju make up store så det var jätte roligt, jag köpte bla en riktig make up artist väska som jag ska fylla med mitt smink:)

Kräftskivan var jätte mysig var på djurgården och hade jätte mysig utsikt över vattnet, jag älskar kräftor......
När fram emot midnatt kom en buss och hämtade upp alla på skivan vi hade hyrt grodan så vi åkte dit, hahah bussresan ägde....

Jag orkade dock inte vara kvar så länge så jag åkte till söt och sov, hade såå ont i huvudet men idag mår jag bra som tur e:) Kommer sakna denna helg...





kändes som nyårsafton :)


Kommentera inlägget här :