Märks det att jag har tråkigt?

publicerat i Inredning;

Senaste impulsköp: Ett par boots
Om du var en blomma: En vacker rosa ros
Pryl du inte kan vara utan: Pryl ? MItt kontokort
Lyx är?: Lyx är att vara ledig och kunna göra vad man vill som gör att man mår bra.Tidningar du prenumererar på: Orka premunera köper om jag tycker tidningen är intressant
Vad gör dej förbannad: Alla äckliga respektlösa människor
Du gör med 100 upphittade kronor: Kollar runt om mig om någon tappat den annars tar jag vell den själv, har aldrig hänt dock.
När grät du senast: Typ Igår..
Mjukt eller hårt: På vadå?
Kram eller puss?: Åhh jag  älskar båda två....
Hyrfilm eller bio?: Hyrfilm, hatar bio.
Natt eller dag?: Natt :)
Rakad eller orakad?: Beror på var
Popsnöre eller sportfåne?:  Sportfåne
Kaffe eller te?: Kaffe såklart, te funkar med mjölk
Bakispizza eller bakischirre?: Bakispizza...
Förfest eller efterfest? : Förfest, efterfester älskade man typ när man var 18 år.
Engångssex eller engångstallrik?: Haha.. engångstallrik.
Yngre eller äldre?: Äldre
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?: kommer aldrig hända.Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?: Beror på vad som har hänt och varför... Har hänt nån gång, jag brukar altid förlåta fast de inte alltid är de bästa.
Om någon trycker ner dig, vad gör du då?: Blir  irriterad men med åren har jag slutat bry mig, finns så många speciellt här i sthlm som försöker trycka ner än,men det går in i de ena örat och ut i de andra..
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?: Ja men jag skämms att be om hjälp, jag vill altid klara mig själv.
Är du svartsjuk?:
Nej på vem?
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?: äldreboende, tidningsutdelare, sitta vid en dator hela dagen, öhh de finns hur många som helst.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?: Nej
Vad är det första du tänker på när du vaknar?: Måste äta frukost
Är du troende?: Nej, och jag tror inte på "nånting".
Tycker du om stearinljus?: Ja det är mysigt, älskar dom :)
När blir man vuxen?: Känns som att man aldrig er känna sig vuxen
 Hav eller sjö?: Både och :)
Vad har du för väckarklocka?: Mobilen.
Hur ofta klipper du tånaglarna?: Ganska ofta, har alltid välvårdade.
Har du betalat månadens räkningar?: Ja
Använder du hudlotion?: Ja kan inte leva utan den.
Tycker du om Dr Pepper?: Ne vidrigaste läsken ever.
Äpple eller Päron?: Päron och äpple
Äter du fiskbullar?: Inget  fel på fiskbullar
När klippte du dig senast?: Förra helegn.
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? : Max ingen tvekan
Platt eller vanlig dataskärm?:
Platt...
Vad har du för mobiltelefon?: För tillfället en rosa nokia
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?: Nja under iaf
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Försöker så gott de går
Har du blivit sövd någon gång?: Ja en gång..
Lever din mormor?: Ja världens bästa.
Har du varit med på TV?: Om jag har.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?: Sminka mig, och torka håret.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?: Om den inte luktar konstigt och ser normal ut..
Beskriv din humor: Pyamas

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lila:

hahahhahahahahahahha



(ligger och garvar på golvet åt kortet, får mig att tänka tillbaka till julmarknaden på grönan och min svampbild) Tummen upp!

Kommentera inlägget här :