Hatar renoveringar

publicerat i Inredning;
Idag borrar grannarna som galningar i väggen, jätte roligt att man ska börja denna dag med huvudvärk också..
Jag är sååå trött på människor som renoverar hela tiden.
Jag har bott här sedan februari och det är någon alltid någon som renoverat..
Ibland sov jag borta för det är omöjligt att sova när dom håller på med den stora borren..
Ibland saknar jag sååå mycket att bo i hus, där blev man aldrig störd...

När jag köper lägenhet är en stor prio att de inte ska vara lyhört, de e ju bland de jobbigaste som finns, jag vill ju inte höra när mina grannar går på toa liksom...

Som tur e så hör ja inte de nu, men vissa gör ju de...



Någon som vill komma och tvätta åt mig i veckan kanske??

Jag betalar eller bjuder på middag!!!

Nu drar jag.....

puss o kram

Kommentera inlägget här :