kvällen spårde igår....

publicerat i Inredning;

Igår körde jag cissi  och sofie förfest hemma hos mig det var, jätte roligt, sedan spårde kvällen och blev helt sjuk hahah , mer säger ja inte....

Det är så underbart att vara ledig helg igår var det fint väder jag hann med frisörbesök, och mysa runt lite på fältan och shoppade lite..

Jag säger bara att det var sista gången jag var till en frisör ja inte vet vem det är,
hädanefter går jag bara till viccy och har hon inte tid fixar ja det själv...

Igår körde jag på en ganska vardaglig klänning med lite pärlor till...

 

Ne idag ska jag försöka

göra matlådor

tvätta

promenad

vill åka till ikea

söndags mysa

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lilie:

Heeej! :)



Jag tycker att håret blev jättefint!



Kram

Kommentera inlägget här :