MultiKvinna :)

publicerat i Inredning;
I natt sov jag som en stock vaknade nästan inte av mitt alarm...
Är grått och tråkigt ute idag också antar att det är därför jag kännermig lite extra trött..
Igår blev en sak bestämd tll 80 % att jag kommer göra en ny sak i mitt liv, det kommer bli både roligt lärorikt och samtidigt väldigt jobbigt och ingen fritid de närmaste månaderna.. Men mer om de när jag vet till 100 % :)

Eftersom jag är så sjukt trött alltid så tänkte jag börja äta lite vitaminer, denna gång tänkte jag prova på multikvinna.

* Alla vitaminer och mineraler

* Folsyra och järn

* kalcium plus d

* Antioxidanter

 *Omega 3 med DHA och EPA

En påse om dagen med 4 tabletter blir det..





Have a nice day :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helen M. Häger:

Du får bli frisk nu Caroline. Tänk om du har fått Svininfluensan. Gå och kolla dig!

Kommentera inlägget här :