Pappa och carro dag...

publicerat i Inredning;

Kom precis hem från en dag med bästa pappa på ikea, nu har vi fixat lite i lägenheten, eller pappa har gjort de mesta.. Köpte lite mindre soffbord eftersom de jag hade kändes sååå stort, sen köpte fick jag massor med andra små saker från ikea...
Var även in på bauhaus och köpte en borr till mig så nu har man de också...
väldens bästa mamma hade skickat med matlådor och två kassar med mat såå söt...



Nu är vinet på kylning och fotbollen på ikväll blir det cafet:)
 
Kvällens klänning köpte jag på engla..

Sprang även in på make up store och köpte mina måsten skin serum och face misten dom kan man inte leva utan när man väl börjat....
Fick med lite småprover också :)

Ne nu blir de lite mat lagning....


Mina nya bord

Bästa produkterna



Engla klänningen

puss

Kommentera inlägget här :