Nu ska håret glänsa :)

publicerat i Inredning;
Idag köpte jag nytt shampo och impackning de fick bli schwarkopf seri för varma nyanser, förra gången jag var blond använde jag den för kalla nyanser, nu är jag trött på kalla nyanser och vill ha varma..
Älskar känslan av ett lyxigt shampo och impackning...


Imorgon och på torsdag kan man säga att jag har helg, eftersom jag jobbar hela helgen och är ledig on to så blir de som min helg, synd bara att inte så många andra är lediga då.
Men imorgon kommer iaf världens bästa pappa de ska bli roligt saknar min familj sååå, men imorgon får jag träffa en liten del av den iaf:)
Blir antagligen ikea hahah stackars pappa jag lurar alltid dit han.

Åhh det är så mycket jag vill se på bio nu, undrar när man ska hinna med alla bio besök, jag tycker ju mycket mer om att ligga hemma i soffan och kolla, bio är inte riktigt min grej..

Ne nu ska jag ta ett varmt bad..

pusss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

Kommentera inlägget här :