Lördag in my soffa

publicerat i Inredning;
Så underbart skönt att bara vara hemma en helg, kommer inte ihåg senast jag inte gick ut en helg...
Jag njuter nu...
Vi skulle dricka vin efter jobbet men gick och köpte mat och tryckte i oss massor av godis orkade inte ens ta fram vinet...

Tänkte försöka komma i säng ganska tidigt idag, så hoppas jag på att vara pigg imorgon..

Pratade med bästa Amanda igår hur länge som helst, jag saknar dig, vi måste ses snart:)


Me and Amanda

Tillsammans Har vi

* gått igenom tonnåren.

* Jobbat som galningar och gjort dom bästa resorna tillsammans.

* varit på galna partyn och efterfester.

* skrattat och gråtigt gått igenom sorg och glädje.

* Tagit studenten tillsammans.

* Gjort en underbar dansgrupp som jag aldrig kommer glömma.

* Skämt ut oss med flit :)

*  Drygat oss hata eller älska oss  vi är speciella.

* Rest halva sverige runt för att kolla på ett b lag i fotboll, hahah  varje helg var vi och kollade på fotboll under en period.

* Tränat oss snygga...

* Haft pakito kvällar det finns en viss dans till en viss låt...

Love You
 
m.m listan skulle kunna göras hur lång som helst, har bestämt att jag kommer göra såna här listor med mina närmsta vänner och göra kollage till så kanske jag sätter ut dem här senare.. Det är så roligt att tänka tillbaka på allt tok man gjort...






Trevlig kväll

puss

Kommentera inlägget här :