Svininfluensan ? nej tack !

publicerat i Inredning;

Sådär då har man varit ner på stan och fikat lite, träffade pinglan, så skönt att få prata av sig vi sitter liksom i samma båt, nästa helg blir det kräftskiva på djurgården åhh ssååå jag längtar finns inget godare...
Jag tycker tiden går så fort hela tiden man hinner ju inte göra någonting..
Hahahah skönt idag fick sofie äntligen tillbaka sina saker....

kanske ska lägga upp lite mer saker på tradera senare, jag är så trött på att ha mycket kläder skor och väskor hemma anväder ju inte ens hälften...  



Detta finns i min handväska från och med igår, jag är livrädd för svininfluensan, så jag gör allt för att inte få den.. Eftersom jag har världens sämsta immunförsvar så är jag rädd,...
Bara detta kommer ju säker inte skydda mig men det är iaf lite hjälp på vägen med tanke på att jag åker mycket t bana...

Kommentera inlägget här :