Make up store på Berns

publicerat i Inredning;

Sådär ja, då var man äntligen hemma har haft en lång dag.
Först jobb,  sen fort in till stan För att gå på make up stores visning på Berns..
Den var bra men kanske lite kort, alla klänningarna var sydda just för dennna visning vissa var verkligen  supersöta ... Visningen passade verkligen som handen i handsken för att ha n på Berns det är så vackert där...

Ihöstens sminkning är det mörka färger mycket paljetter och glitter i love... Mörka läppar eller väl markerade ögon och porslins hy....

Jag glömde ju tyvärr min kamera så länge får de bli lite bilder på goodie bagen och dess innehåll :)


Eftervisningen åt vi buffé nu e jag proppad till tusen, men så gott de var, ochoj vad tiden rann iväg...




Självklart så fick vi m magazine, jag har alla nummer från starten och älskar att kolla igenom den flera gånger om....



Sov gott mina vänner

pusssssssssss

Kommentera inlägget här :