Titta vad jag hittade längst inne i min garderob <3

publicerat i Mode;
Igår när jag letade igenom lägenheten efter ett par glasögon som jag har lyckats förlagt och har inte en aning om vart så hittade jag en gammal smikväska där jag har sparat några smycken och lite småsaker som jag inte viste om  jag skulle slänga. Det är så konstigt oftast när någonting kommer bort så brukar jag efter några dagar komma på vart jag lagt saken men med glasögonen står det helt still har inte en aning om vart jag lagt dem. Men det känns som att jag la dem någonstans när jag städade och sa till mig själv glöm nu inte att du lagt glasögonen här... Men var?????????

Här är iaf lite bilder på smyckena som jag hittade dem är nog ca 4 år gamla, hittade även min marc jacobs plånbok som jag la undan för jag tröttnat på den men nu tror jag nog att jag ska börja använda dem igen:)


En söt lite cupcake som är ett halsband, kommer inte ihåg vart jag köpt denna. Dock är halskedjan av sämst kvalite så den måste byta ut!


Lite smycken som jag tror är från Gina Tricot och glitter:) Läderbandet med fjädrarna är ett huvudsmycke:)


Min Marc Jacobs plånbok köpte jag för ngt år sedan när jag jobbade på nk, då älskade jag Marc Jacobs nu har jag dock tröttnat lite på det märket men visst finns det snygga saker speciellt smycken:)



Nu ska jag iväg ut till barkarby och gå på Ikea,Media markt och plantagen.
Hoppas ni har en fin dag:) Gårdagen bjöd förresten på underbart väder och mys på stan, promenad och en härlig middag som avslut på kvällen ville inte sitta inne en sekund.

Kommentera inlägget här :