Victoria´s secret favoriter

publicerat i Skönhet;
Några av mina favorit dofter är faktiskt från Victoria´s secret och speciellt doften Love Spell jag har den i massor av olika varianter som handkräm, bodylotion , body mist och parfym. Parfymen är superbra och endast 30 ml så man kan alltid bära med den i handväskan vare sig om man ska till jobbet eller på krogen.
Med denna doft får man även alltid kommentarer av andra som tycker att den luktar gott:)
Det enda negativa jag kan komma på med parfymen är  att doften inte håller så länge på huden men det är ju helt förståeligt då den är väldigt billig i pris.


Här är lite produkter som jag har från love spell serien hade också handkrämen men den har tagit slut:( den var en av de bästa handkrämer jag haft:)

 
Här är 2 andra hankrämer som jag har Coconut passion och Strawberries and Champange tycker att den sistnämnda luktar lite för starkt. Coconut Passion är helt okej men ibland kan jag tycka att även den luktar lite starkt.


Mina 2 favoritparfymer. Vanilla lace och Love spell. Inget slår som sagt denna underbara love spell den bär jag alltid med mig vart jag än går:)



<3
Victoria´s Secret går äntligen att köpa på vissa svenska webbshopar nu, dock är det absolut billigast att köpa i USA. Undrar när de kommer att öppna butik i Sverige vet att dem har letat lokal och likande i flera år men verkar som att det inte blir av. Men man kan ju alltid hoppas:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carola:

Vilka snygga förpackningar,blir sugen att

köpa när man ser dem.

KRAM!

2:a kommentar, skriven , av Josephine:

Så fine sager :)



stylebyjosephine.blogspot.com

Kommentera inlägget här :