Andra julbordet denna vecka:)

publicerat i Inredning;
Sorry för min frånvaro det senaste dagarna men har inte haft en sekund ledig.  Mina senaste dagar har bestått av tentaplugg, jobb, vindrickande och mys med vänner ungefär:) Igår efter allt tentaskrivande hann vi med någon timme på Skansens julmarknad som var supermysig. Hela kvällen låg vi dock nerbäddade med 100 filtar för att vi var så kalla. Fast jag hade på mig hur mycket kläder som helst så frös jag. Men men det var det värt kan jag säga:) Tänkte visa lite bilder från helgen men det får bli någon annan dag. Idag visar jag lite från Nadjas adventsmys som jag var på efter jobbet idag. Såå mysigt och gott:)
 
Nadja hade bakat Lchf lussebullar, lite annat recept om man jämför med mina bullar som jag bakade senast :) hehe
Ne denna vecka blir fullspäckad igen och drar igån med en ny kurs i skolan bland annat. Nu kommer vi ha heldagar, känns jobbigt med tanke på att jag bara brukar vara i skolan typ 3 timmar när jag väl är där:) Hoppas ni haft en fin helg iaf:) 

Kommentera inlägget här :