Årets julmarknad på Skansen

publicerat i Inredning;
Lovade ju att visa lite bilder från helgens julmarknad på Skansen..
Här har ni en liten bildkavalkad, jag gick och tog hur mycket bilder som helst, gissa och jag var genomfrusen på kvällen fick t om feber, men nu känner jag mig lite piggare men fortfarande småseg. Hoppas ni har en fin dag i kylan.
 
Det var dans runt granen med gamla jullåtar i modernare tappning superbra, alla blev liksom jätteglada av musiken och stod och dansade lite överallt stora som små, när jag gick lite närmare såg jag att det var Dogge som var med i Latin kings som var med och sjöng:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Såg trevligt ut :)

Svar: Ja det var supermysigt:)
caroline axelsson

2:a kommentar, skriven , av Elins blogg:

Vilka fina & mysiga bilder!

Svar: Tack snälla :)
caroline axelsson

Kommentera inlägget här :