Ligger hemma i feber och äter pepparkakor

publicerat i Inredning;
Buu ligger hemma nerbäddad i sängen idag, har känt mig häning sedan i lördags kväll nu har jag feber och har haft det hela kvälle:( jag som har skola imorgon och allt har redan missat en dag på den nya kursen.. Men men ibland måste man få vara hemma trots att jag får panik och känner stressen.. Igår kväll hann jag med lite bakning iaf bland annat mini pepparkakor:) Passar på att dricka kaffe och äta dem en dag som denna..
 
Typiskt skulle posta detta 12-12-12  kl 12:12 men missade men typ 1 min :(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av aliengirl- art is my life:

Ganska gott med pepparkakor. :D
Jag själv dricker pepsi max och gottar mig i soffan!

Svar: Jag ibland är det extra gott:) åh extra mysigt att vara hemma i detta väder:)
caroline axelsson

2:a kommentar, skriven , av S:

Så gott :) Pepparkakor är ju ett måste när julen närmar sig.

Svar: Ja verkligen, gärna tillsammans med gorgonzola:)
caroline axelsson

3:e kommentar, skriven , av annsoh:

Hejsan! kör i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med! Gå in och anmäl dig genom och skriva *jag är med * Ny vinnare varje dag! kram! http://annsoh.myshowroom.se/dagens-blogg-anmal-dig-2/#comment

4:e kommentar, skriven , av Matilda:

fin design! Lust att kolla in en blogg med mycket djur och bra update? Jamen kika in vettja! :D http://matildathorud.blogg.se

kram

5:e kommentar, skriven , av Lollo:

åh så mysigt med pepparkaksbak! :)

Kommentera inlägget här :