Pannkaks brunch

publicerat i Matlagnig;

Så skönt att sova ut idag. Vädret är inte det bästa heller så då får jag inte dåligt sammvete. Halva morgonen har jag stått framför spisen och gjort pannkakor, mums så gott det är.

Recept

4 ägg
3 dl vetemjöl
2 tsk vanilsocker
1,5 tsk salt
ca 25 gram smält smör

Blanda ihop alla ingredienser och låt stå i ca 30 min, innan du steker pannkakorna :)


som fyllning anväder jag mig av

Björnbär
Blåbär
Hallon
Kokos
Grädde



Nu blir det ytterligare ett besök på bokrean tror jag :) Hoppas ni har en fin lördag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda ♥:

Åhhh... kokos.. det ska jag ha testa nästa gång det blir pannkakor här hemma. :)



sv: min hair donut köpte jag på Ur&Penn, men vet att det finns mindre och billigare varianter på HM. bara att välja och vraka.

Kommentera inlägget här :