En härlig helg

publicerat i Allmänt;
Har haft en supertrevlig helg:) I fredags hade jag och Hanna lite förfest hos mig gick sedan vidare till Andreas och förade lite där. Efter ett tag bar det iväg till soap bar. Hade jätteroligt där. Blev hemgång ganska tidigt då stackars Hanna skulle upp och jobba.
Halva lördagen sov jag bort för att sedan spendera nästa halva på stan.
På kvällen hade Mikaela som fyllde 23 år födelsedagsfest på Kungsholmen. När jag kom dit satt tjejerna och spelade spel jättemys.
Efter några timmar gick tjejerna till Lemon bar. Jag och Hanna åkte in till stan och hann med Story, Vassa eggen och avslutade på Spy bar.
Nu är jag helt slut. Tack för en härlig helg alla underbara.


Hanna, jag och Andreas


Födelsedagstårtan som Katta tog fin bild på:)

Kommentera inlägget här :