Hejja Sverige

publicerat i Allmänt;
Idag har jag haft fullt upp hela dagen.  Började med att fixa mina naglar, var tvungen att ta bort all gelé som har suttit på aldeles för länge nu. Tyvärr så är min gelé slut så jag kunde inte göra nya :( men det gick bra ändå känns lite tomt bara.
Jag använde essies nagellack som grund och över det hade jag ett från make up store som är silverglitter syns inte så jättebra på bilden, jag avslutar med mavals top lack det är verkligen superbra.

Sedan var det äntligen dags att gå till frisören var någon månad sedan nu så det var mycket välbehövligt.
Jag tycker att shamponeringen är det bästa skulle kunna gå till frissan flera gånger i veckan bara för att få det tvättat och fönat.

När klockan slagit 16:00 skyndade jag mig till kungsträdgåren för att hejja på minikronorna det var superkallt om fötterna men sjukt roligt att kolla på. Jag älskar ju hockey så detta var underbart. Skulle även gå på Nk men det var för mycket folk som jag hade ingen ork:(






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av iidz. [pнoтoɢrαpнy]:

snygga! :D

Kommentera inlägget här :