2 rosa favoriter från badrummet

publicerat i Inredning;
Hej alla fina, vad roligt att ni hänger kvar trots att jag inte bloggat på ett par dagar. Ber så hemskt mycket om ursäkt men tiden har verkligen inte räckt till sen är /har jag varit sjuk i feber  och halsont sedan förra torsdagen har mått lika dåligt varje dag i en veckas tid nu. Är jag inte bra om någon dag måset jag nog gå till doktorn ibland får jag någon infektion i halsen som jag behöver medecin mot. Det har ju tyvärr inte blivit nå bättre med blogg.se appen kan fortfarande inte logga in, jag hinner aldrig sitta med datorn varje dag och blogga så tyvärr kommer det att vara lite inlägg så länge jag inte kan logga in via mobilen.
Här kommer iaf ett litet tips från mig på deoderant och nagellack som jag tycker väldigt mycket om just nu.
 
 
 
 
Björn Borgs deo är faktiskt den bästa jag någonsin testat, den luktar även supergott 5 plus till den helt enkelt.
Isadooras nagellack tycker jag duger, jag är alltid väldigt kräsen när det kommer till nagellack det är dock svårt att hålla sig till ett och samma märke då man vill ha så mycket olika färger. Detta får 3 av 5 plus. Gillar färgen och penseln väldigt mycket.

Kommentera inlägget här :