Ett rosa stort bröllopspaket

publicerat i Inredning;
Kom inte i säng förens 01:30 inatt känner mig helt död idag med en hemsk huvudvärk:( Om några timmar blir det avfärd till bröllopet, tror att jag ska ändra kläder helt nu i sista sekund då det är världens regn och blåst oväder ute:( Jag hade köpt en kläning som är supersommrig med öppen rygg och känner inte direkt att jag vill ha den i dag, buu det är verkligen riktigt ruggigt ute idag. Men då blir det ju iaf väldigt mysigt att vara inne i kyrkan och sedan äta gott och festa natten lång. Ett senkast från mig drar snart Stockholm marathon 2012 igång, tycker vrekligen synd om alla som ska springa i detta väder.



Jag har kämpat i flera timmar med att få ihop denna Bröllopspresent så hoppas den blir bra:) Jag slog även in den i rosa presentpapper med vita hjärtan när jag slagit in nästan hela kartongen så ser jag att jag gort det upp och ner:(..... Fans ingen möjlighet att göra om. Hoppas ingen lägger märke till det:)  Jag toppade iaf med rosa supersöta presentband. Gahhh jag vill ha detta paket själv:) Nej nu måste jag in till stan och köpa det sista inför bröllopet, glömde även Erics skor på jobbet som han ska ha så måste förbi där också:(

Kommentera inlägget här :