Fyller på i badrumsskåpet

publicerat i Allmänt;
Himmel vad trött jag är idag. Vaknade supertidigt av att dem håller på att borra någonstans vet ej vart och det håller fortfarande på. Buu har fått världens huvudvärk. Ikväll har äntligen Sverige sin första match i detta EM. Har bestämt mig för att kolla på någon match på norra bantorget där tv 4 har sin studio, det ligger bara några kvarter bort. Längtar mest till fredagens match då vi möter England.

Känns som att nästan hela mitt badrumsskåp är helt tomt alla mina produkter börjar ta slut:( Igår fyllde jag på lite småsaker som jag köpte på H&M allt annat beställer jag från England som smink och hudvård. Men det får vänta ett tag på det alltid går på någon tusenlapp.


Ne nu har jag lite att stå i och måste springa. Ha en fin dag alla fina<3

Kommentera inlägget här :