Pastellblått nagellack från gina tricot

publicerat i Skönhet;

Mina naglar såg hemska ut idag har inte hunnit fixa dem på några dagarna nu. Sprang in en snabbis på Gina tricot och köpte ett blått pastell nagellack. Haha för några år sedan så älskade jag ginas kläder nu tycker jag att dem är aldeles för fjortis aktiga. Det kan ju ha att göra med att jag har blivit äldre eller så inriktar de sig mest på fjortisar nu. Jag köpte även ett par vanliga bomullstrumpor som hade så dålig kvalite att dem gick sönder i hälen endast efter någon timme. Sjukt dålig kvalite känns pinsamt att reklamera strumpor för 60:- men har stor lust att göra det då jag iaf hade en förhoppning om att dem skulle hålla i några tvättar. Ne tack ginas dåliga kvalite kan jag gott och väl vara utan...


Mina naglar har blivit superkorta då nästan all min gele har fallit av och jag har helt enkelt inte haft någon tid att göra nya. Såhär ser iaf nagellacket ut som jag köpte idag. Även om det är sämst kvalite på lacket så sitter det mycket bättre om man grundar med lack från Sally Hansen. Jag har tjatat om dem tidigare men det tål att upprepas då dem är suveräna och värda varenda krona.
På bilden syns även mitt favorit läppstift från mabeline men åter till det i ett annat inlägg.


Plus till den snygga pastellfärgen dem har fått till iaf, var exakt den färg jag ville ha. Nu vill jag hitta ett gulligt rosa pastellack också men har än så länge inte sätt till något som jag vill ha.
Jag håller förresten på att göra om lite på bloggen nu så ser det konstigt ut får ni ha överseende med det. Min syrra har även gjort min nya superfina header dock syns den förtillfället inte när ni besöker mig från mobilen men hoppas kunna fixa det innom kort...
Ha en fin kväll alla fina<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lila:

håller med om lacket, tyckte inte alls de var någe bra. Köpte mintgrönt men det nästan klumpade sig när jag skulle måla på. Ne de har långt kvar på den fronten.
Kram <3

Kommentera inlägget här :