Nationaldagslunch!

publicerat i Matlagnig;
Hoppas ni har en fin nationaldag alla fina<3 Här lyser äntligen solen, hoppas den stannar hela dagen lång.
Efter en härlig lång frukost, blev det nyss dags för lunch. Jag gjorde en supergod bönsallad. Jag är helt besatt av soja bönor. I salladen använde jag mig av bönor som redan är klara att ätas direkt. Annars brukar jag köpa bönor i skal då sitter det typ 3 bönor i varje skal.
Snart bär det av till Värmdö då Hanna har nationaldag plus Värmdö golf fest, ska bli så mysigt att grilla och träffa brudarna...



Recept Bönsallad

Sojabönor
Romansallad
Körsbärstomater
Melon
Jordgubbar
Blåbär
Fetaost
Toppa med riven parmesan olivolja salt och peppar, mums.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Majken:

Ser jättegott ut!:)



Intresserad av ett bloglovin byte?:)

2:a kommentar, skriven , av Bella:

såg riktigt gott & fräscht ut :)

3:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

såg asgott ut :D

Kommentera inlägget här :