Gillar/gillar ej

publicerat i Inredning;
Alla som känner mig vet att jag älskar rosa. När det kommer till inredning är det så otroligt fint ihop med bla vitt. Jag älskar gamla detaljer har aldrig varit något fan av ny modern inredning det värsta jag vet är svarta detaljer i hemmet vare sig det är en tv eller ett bord är det något jag inte gillar.

Här är lite som jag gillar och ogillar i hemmet.

Gillar

* Färska blommor.
* Kakfat med nybakat.
* Böcker och tidningar med klass som inredningsdetalj.
* Brickor i alla olika format och färger.
* Vitt eller mörkt trä.
* Guld eller silver detaljer.
* Gamla serviser.
* Rena och snygga sängkläder.
* Städat och rent.




Gillar ej

* Svart
* Bokstäver ( även kallade lyxfällan bokstäver, det kan vara tex att man ställer ut bokstäver och bildar ett ord typ kärlek, hahah otroligt smaklöst och billigt.
* Text på lådor, typ tvättmedel, diskmedel.
* Ljust trä.
* Tapeter med stora mönster tex blommor.
* Ikea porslin.


Kommentera inlägget här :