Tonigs-shampo

publicerat i Skönhet;
Måste bara tipsa er om ett superbra toningsshampo från Schwarzkopf som jag började använda mig av första gången på nyårsafton. Då var min vilja att få mitt hår glansigare och en lite jämnare färg då jag fortfarande har lite brun gröna slingor då min frisör misslyckades med att göra bruna slingor i mitt hår i höstas. Meningen är att toningen även gör håret 1-2 steg ljusare. Jag tycker att mitt hår blev glansigt och fint och inte alls nå mer slitet än vad jag redan har.
Eftersom mitt hår är otroligt slitet och behöver vila har jag bestämt att jag inte ska färga det förens i början på juni. Tänkte att jag har vell inte något val än att gå med utväxt, mitt hår är typ rått färgat, Cendré som många svenska har. Och oj vad fult det är jag klarade bara en månad med utväxt sedan testade jag tonigen på utväxten och oj så bra det blev. Mitt naturliga hår blev verkligen ljusare än vad jag trodde och fick en fin naturlig blond färg. Nu kommer jag köra på detta fram till sommaren.

Kommentera inlägget här :