En dag i solen

publicerat i Allmänt;

Idag har jag varit extra hurtig och gått en morgon promenad eller snarare lunch promenad kanske andra skulle kallat det. Hagaparken är så underbar och mysig älskar att gå och strosa där. Bäst är det att pricka in tider då det inte är så mycket folk. På vägen hem kom Katta cyklandes så det blev en soldejt i gräset på någon timme i  supermysig.


Solskydd och något att dricka är ett måste i denna värme:)


När Katta lämnat mig stannade jag kvar en liten stund och pluggade lite. Vi pratade så mycket så blev inte mycket läst.


En liten del av haga en stillsamm och otroligt varm morgon gick i kortärmat och svettades:)
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan gå en sväng in till stan då jag har lite ärenden att fixa.
Just sjutton kom på att Loren tävlar ikväll måste skynda så jag hinner hem tills dess....
Ha en fortsatt fin dag i det underbara vädert mina vänner.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica - Mamma till Bruce:

Var med och tävla om ett handgjort armband!



http://thestoryofangelica.blogg.se/2012/may/vinn-ett-armband.html#comment



Hoppas du får en bra och solig dag! =)

Kommentera inlägget här :