Macarons och choklad från XOKO

publicerat i Allmänt;
Jag har ju blivit helt besatt av dessa macarons, mums så goda de är. Igår så köpte vi macarons och chokladbitar på XOKO tog även hem en chokladbit och två macarons:)
Det var supergott.... 







Äntligen måndag eller vad man nu ska säga.. Helgen gick otroligt fort, för varje dag som går nu så är det en dag närmare sommaren. Dock är min sommar väldigt oklar ännu känns lite tråkigt då jag vill ha något att se framemot men vi får se hur det blir. Händer sjukt mycket saker nu vaje helg fram till sommaren tyvärr kommer jag inte kunna vara med på allt jag vill pga olika orsaker. Men men får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt.
Ikväll är det äntligen hockey, längtar som en galning hoppas det blir lite mer publik och bra tryck idag:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cherie's välgörenhets blogg:

mums!:)

Kommentera inlägget här :