Sommarprodukter från h&m!

publicerat i Allmänt;

Har varit helt slut idag, ingen energi alls i kroppen och denna vecka är sjukt stressig då jag har 100 saker att göra. Buu nu har det blivit kallare ute också. Men jag var ute nästan hela förra veckan och njöt av det underbara sommarvädret så det gör inte så mycket dock vill jag att det ska bli fint till helgen då bröllopet äger rum:)

  
Köpte lite små favoriter från h&m tidigare. Det blåa tyget är en långklänning som jag funderar på att ha på bröllopet, dock är den väldigt enkel så den känns inte så jätte rolig.
Dove är en brun utan sol bodylotion som är min favorit den ger jätte fin färg och håller sig snygg i ca 3 dagar. Köpte även en bodymist med en sommrig härlig doft. Nagellacket och läppglanset är bas produkter som jag köper lite då och då. Ne nu är jag så trött i huvudet så jag vet knappt vad jag skriver, kommer tillbaka när jag känner mig piggare...

Kommentera inlägget här :