Cupcake bakning och hockey VM!!!

publicerat i Allmänt;

Ikväll är jag ensam hemma. Känns faktiskt riktigt skönt var länge sedan jag tog det lungt en helg framförallt var det länge sedan jag satt hemma själv en fredagkväll. Känner att det är behövligt då alla helger framöver fram till mitten på juni är fullbokad med massor av roliga saker. Jag har bakat cupcakes lagt ansiktsmask städat och bara plockat lite i lägenheten nu har jag äntligen placerat mig i soffan med lite mat, choklad och popcorn i micron. Jag njuter:) Hockey på tv. Kan inte bli bättre dock håller Ryssland på att ta över matchen totalt nu...
Kom igen nu Sverige!!!!! Hahah jag sitter som en galning och skriker och hejjar för mig själv:)
Lägger ut bilder och recept imorgon på Cupcaksen.



Buu va suddig bilden blev. Men så här ser det iaf ut hos mig nu:) På bilden skymtar även de nybakta cupcakes:)
Ha en fin kväll mina vänner <3

Kommentera inlägget här :