Blåbärssallad till hockeyn

publicerat i Matlagnig;
Har haft en supermysig dag och fått mycket gjort, dock mår jag inte så bra i kroppen men men så kan det vara ibland. Nu är det hockey som gäller resten av kvällen står 1-1 nu mellan Sverige-Tjeckien. Sverige spelar absolut inte så bra som jag tror att de kan förstår inte varför de inte får ihop spelet 100% när dem har så många bra spelare. Min favorit Loui Eriksson har iaf gjort det första målet:) Förresten tv 4 spelar en superbra låt hela tiden i mellan pauser och mellan snack den vill jag hitta...







Dagens kvällsmiddag består av en härlig sallad. När jag gör sallad och även annan mat så älskar jag att ha i hur mycket olika ingredienser som det bara går. Denna sallad består iaf av....

Ingredienser

Romansallad
Blåbär
Fetaost
Jordgubbar
Körsbärstomater
Melon
Mozzarella
Toppar alltid med salt, peppar olivolja och parmesanost.

Till maten blir det korv vitt vin och lite hallonsaft:)
Ne nu ska jag fortsätta hejja fram Sverige!!! Koooommm igen nu Sverige, grattis även till Finland som vann över USA i en rysar match.

Kommentera inlägget här :