De bästa läppstiften kommer från ysl:)

publicerat i Skönhet;
Fy jag vill inte ens tänka på matchen igår, den var sjukt spännande och så men eftersom Sverige förlorade när det var ca 30sek kvar så känns det så surt. Gahhh jag ville verkligen att dem skulle gå vidare. Synd nu är hockey säsongen slut för denna gång iaf. Mitt kära brynäs if tog sm-guld denna säsong iaf så det fick jag glädjas åt:) Nu längtar jag till fotbolls EM och även eurovision och Loreen:)

Tänkte passa på att tipsa om mitt favoritläppstift såhär i helgtider, de flesta av er har säkert långledigt och för vissa börjar helgen om någon timme! Jag har iaf jätte svårt att hitta bra läppstift då jag vill att dem ska innehålla mycket fukt och inte torka ut läpparna. När jag för några år sedan var stammkund på make up store så köpte jag flera stycken av deras läppstift då det har så fin färg plus att dem innehåller fukt... Men nej det var inget som passade mig jag tycker att dem torkar ut läpparna och gör att det bara ser klumpigt och fult ut. Konstigt då de ska innehålla fukt. Under några års tid har jag tagit mig igenom nästa hela läppstiftsjungeln och testat alla möjliga märken och prisklasser.
Men nu har jag iaf som sagt hitta ett par jag trivs bra i och gillar.
Låt mig presentera dessa 3 vackra ting från YSL.








Dessa rekomenderar jag vekligen sitter suoerskönt på läpparna fuktar och gör dem mjuka och luktar även lite friskt absolut inte strakt.. Färgerna är perfekta ett ljusrosa ett i aprikos och ett lite mörkare rosa. Jag har aldrig tidigare hittat så här perfekta färger:)

Kommentera inlägget här :