Estelles tårta

publicerat i Allmänt;
Tidigare idag döptes söta lilla Estelle hon är så himla söt grattis till henne på dopdagen:) Alla var otroligt vackra på dopet. Jag tycker det är roligt att bara kolla på alla kläder och smycken. Tyckte en av hennes doppresenter var extra rolig hon fick nämligen 200 barnböcker, kommer själv ihåg hur mycket jag älskade sagoböcker när jag var liten. Sommarvärmen fortsätter och värmen visar sig från sin bästa sida.



Här är Estelle tårtan som säljs under maj månad:) Otroligt fin tycker jag.
För varje köpt tårta skänks 10:- till arbetet för funktions-hindrade och kroniskt sjuka barn i Sverige genom Victoriafonden!

Bild från
Allt om mat.

Nu ska jag kolla på delfinalen av eurovision, tycker egentligen att det är väldigt tråkigt med dessa delfinaler men ger det ett försök iaf.
Update: Mohahahahahha första bidraget med Montenegro är det största skämtet jag sätt fy f*n va dåligt. Ne hoppas på bättre så finalen blir värdig att se...

Kommentera inlägget här :