Smycken i färger och strass :)

publicerat i Mode;
Glömde ju bort att visa er smyckena som jag köpte för 2 veckor sedan när jag strosade runt i Gävle och hade tråkigt. Jag älskar modet som är för smycken nu. Överdrivet, färgglatt och paljetter så det står härliga till.
Igår var jag i skolan på en föreläsning för den nya kursen, missade den första och kommer missa den tredje också känns inte så bra, men men. Denna kurs kändes iaf ganska rolig för första gången, dock så är det slut på smekmånaden och nu kommer all litteratur att vara på engelska. Förstår inte hur jags ska klara det, då jag är kass på engelska. Har hört talas om någon typ av översättningspenna som man stryker över texten, den kanske kan vara ngt ska kolla upp det...

Taggar: Lindex, H&M, Ring, Halsband, Örhängen;

Kommentera inlägget här :