Drömhem och Sköna hem

publicerat i Inredning;
 
Självklart har blogg.se appen krånglat både på min mobil och ipad den senaste tiden så det blir inte så mycket uppdateringa då:( Fy gårdagen spenderade jag på akuten hela dagen så känner mig helt slut idag, jag som skulle börja min nya kurs på skolan så typiskt.:( Under gårdagen hade jag iaf tid att läsa massor av inredningsmagasin för att se någon positivt i det hela:) Mina favorit tidningar när det kommer till inredning är Drömhem och Sköna Hem . I en av tidningarna visade dem ett smyckeskrin som jag velat ha i flera år från svensk tenn, älskar att det aldrig gå ur tiden. 
 
 
 
 
 
 
Här är en liten bild av det fina tilösa skrinet från Svenskt Tenn.
Finns i flera färger och är mycket snyggare i verkligeheten än på bilden. 
 

Kommentera inlägget här :