En hockey kväll på Olearys som Brynäs förlorade:(

publicerat i Inredning;
Igår hade jag en jätte mysig dag var helt ledig det behövde jag då jag inte sovit ut på typ en vecka. Efter ett sjukhusbesök kom Rikard och Cissi till mig har alltid sjukt roligt när jag är med dem så härligt med energi:) Vi bestämde oss för att gå på Olearys och kolla hockey. Olearys är verkligen en av Sveriges sämsta restauranger när det kommer till mat, men vi hänger där för att kolla på hockey eller fotboll, det är ju mysigt och så men absolut inget bra matställe, Jag prövade kyklingburgaren igår för att testa ngt nytt. Kan ju säga att det godaste på bordet var popcornen vi fick:) Hahah som jag under matcen började det snöa var supermysigt att sitta i värmen och mysa medans det snöade dock tänkte jag, kan man logga in på fb nu utan att se en uppdatering om att det snöar, det var kaos på fb och jag kände typ för att radera alla som skrev om det....
 
 
Den obligatoriska matbilden...
Ne nu är det äntligen fredag och snart helg helt underbart. Jag tar helg om någon timme, ikväll kommer några söta tjejer hit på myskväll läntar:)
 
 

Kommentera inlägget här :