En mysig tjejkväll med, tacos, choklad foundue och godis

publicerat i Inredning;
Oj vad trött jag är idag, ville gå upp tidigt idag för jag har massor av saker att göra men ligger fortfarande och drar mig i sängen och äter godiset som blev kvar från igår.. Gårdagen blev supermysig vi hade lite tjejmys hemma hos mig med tacos, godis och choklad foundue. Tack alla för en supermysig kväll.
Senare idag får jag äntligen ta av mitt EKG ska bli underbart då det kliar som sjutton nu.. fo
 
 
 
 
Köpte macarons på choklad fabriken för första gången igår dem var verkligen supergoda, kan säga att jag annars är väldigt kräsen när det gäller macarons.
 
 
Som vanligt blir mina bilder inte så bra som man önskar tar alla bilder med mobilen tror nog att jag ska börja spara till en systemkemera nu. Allt sparande tar ju så mycket längre tid nu när jag pluggar och tar CSN..
Skönt med fint väder idag iaf ska försöka vara ute och njuta lite av solen i eftermiddag:)
Hoppas ni alla får en fin start på helgen.

Kommentera inlägget här :