Hur stor är chansen att jag springer in i en stor sektion av Missoni plagg på Lindex

publicerat i Inredning;
 
För andra gången på kort tid är sj över 1 timme försenade, jag som vill vara hemma nu,idag har typ allt gått fel känns det som:(.. Nu på kvällen hade jag en timme över innan tåget skulle gå så jag sprang in på gallerian nian för att kolla om det fanns ngt snyggt att köpa till helgen, hahah allväninna vänner säger hela tin va sjutton finns det att shoppa i Gävle. Men ibland kan man faktiskt hittà något. Som idag sprang jag in på Lindex för att kolla om denna kollektion med Balmani inspiration fanns. Dock var det inte mitt typ av material ville ha byxorna men det var Inte nå stretch i dem tyvärr, jag måste ha det:). Men jag fyndade lite annat iaf, ni som känner mig vet hur mycket jag ville ha ngt från Missoni samarbetet men fick inget. Sen tänkte jag det är nog lika bra det då det värsta som finns är när flera stycken har liknande plagg. Missoni är så genuint och har klass i sig det är inte till för att halva Sverige ska ha deras plagg om ni förstår vad jag menar. Skulle ni tex köpt de ni köpte på Lindex på Missoni får ni gått och väl lägga till några 1000 lappar:) Men som sagt när jag går därinne så springer jag rätt in i en Missoni sektion med hur mycket som helst, detta kan ju bara hända på landet typ. Självklart var jag tvungen att iaf köpe en grej därifrån:) Visar senare!)

Kommentera inlägget här :