En lördag

publicerat i

Hej allihopa,

Sorry för dålig bloggning nu igen, det går i vågor ibland precis som med allt annat ibland hinner jag helt enkelt inte med. Vilket är tråkigt då jag tycker det är roligt att skriva av mig lite och dela med mig av bilder till er:)

Skolan har dragit igång på allvar nu, har hur mycket som helst att göra, idag var det introduktion på nu kurs vi fick vi massor av texter vi ska läsa till imorgon redan buuuu....

Helgen gick så fort så jag hann knappt med den. Stockholm var iaf magiskt vackert med härligt vinterväder och strålande sol, dock var det lite fööör kallt speciellt i lördags. Tänkte bjuda er på några bilder från helgen..

Helgshopping i vanlig ordning på Cajsa Warg :)
Det var så vackert ute snön liksom glittrade :)
Visar lite bilder från lördagen än så länge. Jag skulle fotografera till en sak men fick inte så bra bilder på mig själv hehe. Det var svinkallt så jag höll på att frysa ihjäl. Mickis fyllde år i veckan och hade fest på kvällen så skönt att vi bor på samma gård:) Det var länge sedan jag var så trött som jag varit denna helg, känns som att jag mest kämpar för att hålla mig vaken:( Sov gott alla fina:)

Kommentera inlägget här :