Semlan förgyller denna mörka kväll!

publicerat i Inredning;
Snöstormen har forsatt här i Gävle hela kvällen. Jag fryser så lätt så försökte värma upp mig med en lång varm dusch efter skolan, sköönt. Nu ligger jag nerbäddad med filtar och ett varmt täcke inte varje dag jag kryper ner i sängen såhär tidigt, men måste läsa lite inför morgondagen så det är behövligt, kommer avsluta kvällen med något från play tv. :) Denna goding kom pappa hem med ikväll:)
 
 
 
Uppkopplingen på mitt internet är inte det bästa här så kan kunde inte ändra storleken på bilden men det får gå ändå :) Ha en fortsatt fin kväll på er :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna ;D:

Åh vad gott! Längtar tills fettisdagen:D jag sparar mig alltid 1 år x)

2:a kommentar, skriven , av Mikxki:

Nu blev jag sugen på semla!!

Kommentera inlägget här :