En Coldplay konsert att minnas <3

publicerat i

Hej alla fina, vad har hänt sedan sist jag skrev. Kommer knappt ihåg var endast 1 vecka sedan men känns som en evighet. Jag sitter och kollar igenom mina bilder för att minnas den senaste veckan. Fast jag bara har en iPhone så älskar jag att ta kort och gör det så ofta det bara går. En händelse jag absolut inte glömmer från dessa 7 dagar är underbara Coldplay konserten jag var på förra torsdagen. Stockholm bjöd på en magisk höstkväll med ett fullsatt Stadion som kokade av Coldplay fans 33000 tror jag att vi var i publiken. Stadion glittrade och lyste i olika färger då alla i publiken fick ett armband som började blinka när konserten började. Även Coldplays ljusshow är en fröjd att se. Detta var min tredje Coldplay konsert jag varit på. Att tilläggas är att på de 2 första har jag varit dunderförkyld och haft feber. Även nu den senaste. :(. Det kan ni även se längre tillbaka i bloggen. Jätte konstigt iaf. Detta var iaf det bästa slutet på sommaren jag kunde få. Att gå på konsert ger mig ett lyckorus på ett underbart sätt, skulle vilja göra det oftare. Nu börjar iaf nedräkningen till SHM i November. Kommer bli galet.

Kommentera inlägget här :