Godis, glass, strössel, blåbär

publicerat i
Jag glömde ju helt bort att jag skulle visa dessa underbara glassbilder för er. Innan jul åkte vi nämligen ut till Täby centrum för att köpa de sista julklapparna. Det var flera år sedan jag var där så kom inte ihåg så mycket av det. Stora köpcentrum har aldrig riktigt varit min grej pga flera orsaker. Men iaf precis när vi börjar bli klara med alla klappar och är redo för att åka hem får jag syn på denna härliga, stilrena och snygga glasshörna. Jag blev helt till mig då godis och glass är bland det bästa jag vet i matväg. Man fick iaf komponera ihop sin egna glass och ha i hur mycket godis, frukter, strössel och såser man ville. Man betalade för vikten... Hoppas detta konsept öppnar inne i stan och alla er som säger att det är liknande som finns i Gallerian, detta går inte att jämföra!!!!
 
Detta är resultatet av min glass, valde jordgubbs och mangosmak på glassen, helt otroligt gott må jag säga:)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna ;D:

ÅHH vad gott!!! vill ha:D

Svar: mm såå gott:)
caroline axelsson

Kommentera inlägget här :