Hej då Helen

publicerat i Inredning;
Sådär ja, då har jag precis sagt hej då till Helen vi har haft en super helg verkligen... Idag har vi varit otroligt trötta vi sa att vår bakfylla kom idag istf igår... Vi gled bara runt på stan som två ufon, men en del shopping hann vi med iaf, sen så åt vi jätte gott också, jag åt min favorit salla med scampi den är otroligt god..
Sitter och kollar på resor har ju en vecka kvar i augusti som jag vill åka någonstans, men de finns inte många alls verkar det som åhhh jag som vill bort till värmen....







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helen M. Häger:

Hejdå Prinsessan :(

Tack för en underbar kväll skulle bara säga att Mr. T.V. smsade igen och frågade vad jag gjorde i helgen ;) haha, undra vad han vill egentligen.

Hoppas det gick bra på jobbet.

KRAM på dig ..

Kommentera inlägget här :